I give it another chance

Ciao! Så, dags på nytt. Får väl se hur lång tid det håller den här gången. Ska iallafall ge blogg en ny chans. Måste fixa lite så under tiden kanske den kommer se helt blö ut. Men det löser sig väl.. I guess ;) Så, idag.. Let see.. Det har inte hänt så mycket, vi fick sluta tidare från Eu lektionen. Rätt nice! Drog hem rätt tidigt och tog det lugnt. Har både duschat och städat. Good girl = Martina ? (a) Aja, börjar bli lite pömsig och ska väl kasta ner mig i min nybäddade säng och slå på tv:n. Imorgon så är det orientring får väl se hur det går, ska iallafall springa med Fredrica. Egentligen tycker inte mina lärare att jag ska vara med för jag är föskyld och för att typ det är någon körtel grej som har svullnat för att samla ihop mina bakterier som är föskylda. Nej jag förstår om ni inte fattar, men det var något åt det hållet. Hursom.. Varje tisdag ska jag och några tjejer+4 killar i nian klockan 10.00 gå på något samtal som kallas motiverande samtal och lalala! Hah! har ingen aning, men det
handlar typ om drickande, rökande och så vidare. Aja, pusspåer. Ska slagga nu.
Lovelovelovelovelove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0