Sjuk, skriver om igår.

Godmorgon, eller godmorgon och godmorgon.. Klockan är tjugo i 11 men har vart vaken sen åtta och kollat på film. Har oxå hunnit stoppa i lite frulle i magen och ska gå och göra en latte i vår super bra kaffe apparat. Det blir riktigt gott kaffe med den. Annars vad som händer i dag är väl inget märkvärdigt, ska ta det lugnt. Städa, plugga och ta ett lång-bad. Igår hade vi frilufsdag på IP och våran klass krossade den andra klassen, mähä! Sen gick jag hem vid 6 tiden och käkade middag med pappsen, bytte om och fräshade upp mig och gick till kulan och mötte Jasse och Jessica. Efter ett tag hade vi bestämt att vi skulle sova hos Fredrica, jag och jasse alltså. Vi drog till henne vid 9 tiden men jag började må dåligt så ja rullade hem och kollade på en annan film. Thats all.


Gårdagens klädsel
Linne - H&M
Tjocktröja - Veromoda
Halsband - H&M
Byxor - Bikbok
Sen hade jag på mig mina fina vantar från indiska, en kortkappa men mycket finare svart från bikbok
Skor - skopunkten
Väska - Åhlens

Pusssssssies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0