Weekends we all love.

Tja! Vaknade rätt sent idag av att mitt lilla lyckopiller Jasmin ringde. Gick upp och käka brunch, mackor med stekt ägg på och cornflackes och ett gott glas apelsin jucie. Har fixat mig nu och är berädd på utgång med Jasmin. Tänkt lägga upp dagens outfit också men först lite snack om fredags och lördags. I fredags träffade jag Kassandra och Kajsa efter att jag hade slutat. Vi bestämde att ja skulle sova hos kajsa för Kassandra skulle sova hos unn. Så senare skildes vi åt och sen möttes vi senare i Kista och hang around ett tag, sen pallade vi oss till Hb och träffade Tony och Sebbe, det var rätt kul för Sebbes minndes fan mig. Haha, vi gick i samma skola i typ 2 år för ett bra tag sen. Aja, kvällen slutate inte så sent. Vid tolv rörde vi oss hemåt och kollade på en film och somnade. På Lördagens var det verkligen en riktigt seg morgon, Vi var vakna vid 10 och sen vid 1 somnade vi och vaknade 5? Hallå? Haha, så vi fixade oss och träffade Kassandra i solna och sen drog vi till kista för att träffa unn, men precis då kom tåget och vi tog det till hb och skulle träffa killarna igen men inte för min del. Jag skulle ta 540 till bha my hometown! Men missade bussen precis så fick sitta och vänta i en halvitimme. Kom fram till Bha vid 10.00 och stannade till halv ett på kulan. Träffade Jasse, Jessica och Freddan där och massa andra, fullt med people. Haha! Aja slutade med att alla gick hem till sig och sov. Så idag blir det utgång med Jasse och bara chill. Pussar


Tröja - GANT från åhlens city.
Byxor - Bikbok
Jacka - gås
Idag blir det ingen väska så.. Och vanlig bulle på knoppen och skor från skopunkten.

Kommentarer
Postat av: P

är det din gås?

2008-09-21 @ 18:51:45
URL: http://adore.webblogg.se/
Postat av: martina

Ah

2008-09-21 @ 20:57:59
URL: http://xlnt.webblogg.se/
Postat av: linda

när fick du gåsen? :)

2008-09-21 @ 21:55:12
URL: http://allaslinda.blogg.se/
Postat av: linda

när fick du gåsen? :)

2008-09-21 @ 21:57:15
URL: http://allaslinda.blogg.se/
Postat av: joss

varför håller du alltid handen sådär?

2008-10-17 @ 17:26:39
Postat av: martina

hah ingen jävla aning, detkänns bara bra somehow.. hahahha!

2008-10-26 @ 11:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0